مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-19فرهنگي

نهادهای فرهنگی به معرفی ابن حسام خوسفی بپردازند


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، گفت: شناخت اشعار ابن حسام و این شاعر بزرگ نیاز به کار جمعی دارد لذا نهادهای فرهنگی بدور از هر نگاهی باید به معرفی وی بپردازند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، گفت: شناخت اشعار ابن حسام و این شاعر بزرگ نیاز به کار جمعی دارد لذا نهادهای فرهنگی بدور از هر نگاهی باید به معرفی وی بپردازند.

علیرضا کلانتر مهرجردی، امروز 28 آبان در آیین اختتامیه جشنواره علمی،فرهنگی هنری و ادبی ابن حسام خوسفی، افزود: یکی از سیاست های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی معرفی مفاخر فرهنگی به نسل جوان و نو جامعه است.

وی، در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی خویف، اظهار کرد: ابن حسام متأثر از فردوسی و حافظ که عمق تفکر شیعی و اسلامی را به نمایش می گذارد ذخیره ای فرهنگی نه تنها برای خراسان که برای کل ایران زمین است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، ادامه داد: با توجه به این ظرفیت فرهنگی در شهرستان خوسف، همه نهادهای فرهنگی بایستی به معرفی این سرمایه عظیم بپردازند.

وی، عنوان کرد: آنچه ابن حسام خوسفی وصف می کند محدود به خراسان جنوبی نیست بلکه فاصله 600 ساله تاریخ را از دریچه اشعار زیبای او می توان دید و از طریق آن دنیا را شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی به معرفی ابن حسام خوسفی بپردازند

نهادهای فرهنگی به معرفی ابن حسام خوسفی بپردازند