مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-13فرهنگي

هوشنگ گلمکانی: توهم ندارم که همه «آهو» را دوست داشته باشند


هوشنگ گلمکانی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «آهو» گفت: از نوجوانی دوست داشتم فیلمی با این حال و هوا بسازم و سکانسی که پروانه از جلوی یک مراسم عروسی رد می شود، - هوشنگ گلمکانی: توهم ندارم که همه آهو را دوست داشته باشند هوشنگ گلمکانی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی آهو گفت: از نوجوانی دوست داشتم فیلمی با این حال و هوا بسازم و سکانسی که پروانه از جلوی یک مراسم عروسی رد می شود، سکانسی است که در همان نوجوانی رویای ساخت آن را در سر داشتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، پانصد و نود و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران با نمایش و نقد فیلم سینمایی آهو ساخته هوشنگ گلمکانی یکشنبه 21 آبان ماه با حضور هوشنگ گلمکانی نویسنده و کارگردان، امیر قادری منتقد مهمان و کورش جاهد کارشناس مجری در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما درباره فیلم آهو عنوان کرد: فضای شاعرانه فیلم که در سینمای ما کمتر دیده می شود برایم جالب بود.

پلان هایی را در این فیلم می بینیم که در دیگر فیلم های ایرانی دیده نمی شود.

تصاویر متفاوت و ارجاع های درستی به فیلم های کلاسیک تاریخ سینمای ایران و جهان می بینیم و فیلمساز نشان می دهد که عاشق سینماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشنگ گلمکانی: توهم ندارم که همه «آهو» را دوست داشته باشند

هوشنگ گلمکانی: توهم ندارم که همه «آهو» را دوست داشته باشند