مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-03بين الملل

28 روز غافلگیری و فرسایش در جنگ بدون دستاورد برای اسراییل


هفته پنجم جنگ در صورت تداوم آن، به احتمال زیاد، حامل خسارات و تلفاتی غیر قابل جبران برای رژیم صهیونیستی خواهد بود، خسارات و تلفاتی که چند هزار کشته و اسیر و مجروح عملیات 7 اکتبر طوفان الاقصی و تلفات دو روز گذشته، - هفته پنجم جنگ در صورت تداوم آن، به احتمال زیاد، حامل خسارات و تلفاتی غیر قابل جبران برای رژیم صهیونیستی خواهد بود، خسارات و تلفاتی که چند هزار کشته و اسیر و مجروح عملیات 7 اکتبر "طوفان الاقصی" و تلفات دو روز گذشته، در مقایسه با آن ناچیز شمرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی در کانال تلگرام خود نوشت: رژیم صهیونیستی، چهارمین هفته جنگ غزه را با غافلگیری تازه و تلفات سنگین به پایان برد.

آنها هر چه از جنایت در چنته داشتند، رو کردند: بمباران با بیش از 10 هزار بمب و موشک، به وزن 25 هزار تن؛ 70 تن برای هر کیلومتر مربع.

اما اسراییل هیچ دستاوردی نداشته.

نه روی زمین، پیشروی مفیدی (جز در مناطق ساحلی و زمین های کشاورزی) داشته، و نه هیچ اثری از چند صد اسیر خود یافته است؛ چه رسد به امکان آزادی آنها.

در مقابل، تنوع و تعدد ضربات مقاومت، رو به تصاعد است و همین، جنگ را برای جبهه داخلی به هم ریخته اسراییل، فرسایشی تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روز غافلگیری و فرسایش در جنگ بدون دستاورد برای اسراییل

28 روز غافلگیری و فرسایش در جنگ بدون دستاورد برای اسراییل