مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-06سياسي

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» اسفندماه سال جاری برگزار می شود


دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» با رویکرد مسأله محور و با هدف جاری سازی فناوری های راهبردی در حوزه رسانه، اسفند ماه امسال توسط خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دومین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه در اسفند ماه سال جاری و با هدف جاری سازی فناوری های راهبردی در حوزه رسانه، برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه کنفرانس، رویکرد علمی این رویداد، مساله محور بوده و در تلاش است بستری برای ارائه دستاوردها و پژوهش های کاربردی این حوزه را فراهم نماید.

از مهمترین محورهای کنفرانس که برآمده از آخرین مطالعات حوزه علوم شناختی و رسانه است، می توان به هوش مصنوعی و رسانه ، اقناع در رسانه ، اقتصاد رفتاری و رسانه ، سیاست گذاری عمومی و رسانه ، علوم تصمیم و رسانه ، روانشناسی شناختی و رسانه و درگیرسازی مخاطب در رسانه و مخاطب شناسی در رسانه اشاره کرد.

این کنفرانس توسط خبرگزاری فارس و با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پژوهشگاه دانش های بنیادی، شهرداری تهران و برخی دیگر از دانشگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» اسفندماه سال جاری برگزار می شود

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» اسفندماه سال جاری برگزار می شود