مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-28اقتصادي

بازارچه مرزی سیف سقز با دستور رییس جمهور بازگشایی شد


بازارچه سیف سقز در راستای تبادلات اقتصادی و با دستور رییس جمهور بازگشایی شد و 50 میلیارد تومان نیز برای زیرساخت های آن اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، با دستور رییس جمهور و با حضور استاندار کردستان، در سفر به شهرستان سقز، طی مراسمی بازارچه مرزی سیف در این شهرستان را رسما بازگشایی کرد.

استاندار کردستان در روستای مرزی بسطام از توابع بخش سرشیو در شهرستان سقز با اظهار خرسندی گفت: امروز خدا را شاکریم، با افتخار شاهد تحقق وعده رییس جمهور مبنی بر بازگشایی گذرگاه مرزی سیف هستیم که مطالبه جدی مرزنشینان و مردم غیور این استان است.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه بازگشایی گذرگاه سیف از مطالبات جدی مردم این منطقه که ارتزاق و معیشت آنان از این بازارچه تامین می شود، اظهار کرد: رییس جمهور صریح و شفاف بر بازگشایی این گذرگاه تاکید کردند که این مهم در راستای شکوفایی اقتصادی این شهرستان اجرایی شود.

او با اشاره به مزیت بازگشایی مرزها به عنوان نماینده دولت و خدمتگزار مردم بیان کرد: دولت سیزدهم حقیقتا نسبت به استان کردستان توجه ویژه دارد که افتتاح و بهره برداری از چندین کلان پروژه عمرانی از جمله فرودگاه سقز و راه آهن سنندج -همدان در هفته جاری، گواه این  ادعا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه مرزی سیف سقز با دستور رییس جمهور بازگشایی شد

بازارچه مرزی سیف سقز با دستور رییس جمهور بازگشایی شد