مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08اقتصادي

فرار مالیاتی خانه ها لوکس / امتناع شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه های لوکس


بعضا گلوگاه هایی در مسیرها و فرآیندهای اداری دریافت مالیات وجود دارد که به طور مثال شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه های لوکس به سازمان امور مالیاتی امتناع می کند.

- بعضا گلوگاه هایی در مسیرها و فرآیندهای اداری دریافت مالیات وجود دارد که به طور مثال شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه های لوکس به سازمان امور مالیاتی امتناع می کند.

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: کل سازمان امور مالیاتی برای شناسایی یک درصد از ثروتمندان جامعه و بررسی عملکرد مالیاتی آنها برنامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد هادی سبحانیان اظهار کرد:بعضا گلوگاه هایی در مسیرها و فرآیندهای اداری دریافت مالیات وجود دارد که به طور مثال شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه های لوکس به سازمان امور مالیاتی امتناع می کند.

وی با تأکید بر لزوم همراهی رسانه ها با روابط عمومی سازمان امور مالیاتی جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مالیات در جامعه، گفت: بعضی از مسیرها و گلوگاه هایی که در فرآیندهای بروکراتیک و اداری بسته است را حضور رسانه ها باز خواهد کرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نمونه از امتناع شهرداری لواسان برای دادن اطلاعات خانه های لوکس به سازمان امور مالیاتی خبر داد و گفت: نظام مالیاتی بدون اشراف اطلاعاتی نمی تواند وظیفه اش را به خوبی انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی خانه ها لوکس / امتناع شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه های لوکس

فرار مالیاتی خانه ها لوکس / امتناع شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه های لوکس