مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-20ورزشي

برکناری رییس یک هیات ورزشی کرمانشاه/ وزارت ورزش به انتخابات هیات سه گانه ورود کرد


معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از نامه فدراسیون برای برکناری یکی از روسای هیات های ورزشی کم کار در کرمانشاه خبر داد.

- برکناری رییس یک هیات ورزشی کرمانشاه/ وزارت ورزش به انتخابات هیات "سه گانه" ورود کرد ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از نامه فدراسیون برای برکناری یکی از روسای هیات های ورزشی کم کار در کرمانشاه خبر داد.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بررسی عملکرد روسای هیات های ورزشی استان گفت: به تعدادی از هیات های ورزشی که عملکرد ضعیفی داشته اند، تذکر داده ایم.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با توجه به تداوم کم کاری برخی از هیات های ورزشی، درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای سه هیات را داشته ایم.

وی با بیان اینکه با نامه فدراسیون رییس یکی از این هیات های ورزشی برکنار شده است، گفت: طبق اساسنامه با توافق رییس فدراسیون به عنوان رییس مجمع و اداره کل ورزش و جوانان استان، امکان برکناری یک رییس هیات وجود دارد که این اتفاق در مورد یکی از هیات های ورزشی استان افتاده و رییس آن با نامه فدراسیون از سمت خود برکنار شده است.

سال افزون در ادامه با اشاره به گذشت قریب یکسال از پایان دوره چهارساله ریاست هیات سه گانه کرمانشاه، اظهارکرد: از سال گذشته با انتخاب یک سرپرست مقدمات برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری رییس یک هیات ورزشی کرمانشاه/ وزارت ورزش به انتخابات هیات سه گانه ورود کرد

برکناری رییس یک هیات ورزشی کرمانشاه/ وزارت ورزش به انتخابات هیات سه گانه ورود کرد