مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-05سياسي

نیاز 70 کیلومتری بجنورد به فیبر نوری برای توسعه خدمات الکترونیک


شهردار بجنورد، اجرای فیبر نوری را نیازمند ارائه خدمات مطلوبتر شهرداری در مرکز استان و یک نیاز اساسی دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد، اجرای فیبر نوری را نیازمند ارائه خدمات مطلوبتر شهرداری در مرکز استان و یک نیاز اساسی دانست.

سید محمد علی کشمیری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اجرای فیبر نوری در مرکز استان، یک نیاز مهم برای بهبود سطح خدمات در شرایط فعلی و همچنین نیازی اساسی برای آینده این شهر به حساب می آید که البته اجرای آن تا کنون به تعویق افتاده است.

وی افزود: با آغاز به کار دوره جدید مدیریت شهری، بر این موضوع تاکید بسیار کرده و به دنبال آن هستیم بهترین ارائه دهنده خدمات را برای این موضوع برگزینیم.

وی ایجاد زیرساخت های شبکه فیبر نوری در حوزه شهری بجنورد را نیاز کنونی دانست و گفت: به منظور سرعت بخشیدن، خدمات رسانی بیشتر و دقیق تر به شهروندان ایجاد زیرساخت های شبکه فیبر نوری ضروری و حیاتی است.

به گفته وی، ایجاد شبکه فیبر نوری از پروژه های سرمایه ای شهر محسوب می شود که تحقق این مهم بستر لازم برای ارائه خدمات آنلاین و پرسرعت به شهروندان را فراهم می کند.

کشمیری با اشاره به اینکه اغلب شبکه ها در مقیاس وسیعی از فیبر نوری استفاده می کنند، تاکید کرد: یکی از زیرساخت های مهم توسعه خدمات الکترونیک و رسیدن به اهداف شهر هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 70 کیلومتری بجنورد به فیبر نوری برای توسعه خدمات الکترونیک

نیاز 70 کیلومتری بجنورد به فیبر نوری برای توسعه خدمات الکترونیک