مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-30بين الملل

رییس مرکز گفتگوی ادیان: قوم یهود توسط رژیم صهیونیستی گروگان گرفته شده است


رییس مرکز گفتگوی ادیان با تاکید بر اینکه صهیونیست ها از اعتقادات یهودیان سواستفاده می کنند، گفت: قوم یهود توسط رژیم صهیونیستی به گروگان گرفته شده و همه رهبران ادیان باید متحد و کنار هم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

- علی اکبر ضیایی رییس مرکز گفتگوی ادیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی حضرت امام همواره از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی نام می بردند و این مسئله امروز به روشنی مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه ادیان مختلف باید جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، افزود: حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس با حمایت آمریکا و دولت های غربی که مدعی حقوق بشر هستند بوده است، همه رهبران ادیان باید متحد و کنار هم  جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

ضیایی تاکید کرد:کشورهای عربی نیز به افشاگری رهبران ایران از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون گوش نداده اند و به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بوده اند.

وی با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی از بیان طرح عادی سازی خود با کشورهای عربی، گفت: کشتاری که در غزه شاهد هستیم و حملات به مساجد و کودکان بزرگترین سند در طول تاریخ برای که است نشان دهد که ادعاهای رژیم صهیونیستی برای عادی سازی رواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز گفتگوی ادیان: قوم یهود توسط رژیم صهیونیستی گروگان گرفته شده است

رییس مرکز گفتگوی ادیان: قوم یهود توسط رژیم صهیونیستی گروگان گرفته شده است