مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 22:352023-10-27اقتصادي

درد و دل خاندوزی با مردم درباره بانک ها/ وضعیت پرداخت وام های خرد مناسب نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در گفت و گویی تلویزیونی در مورد وضعیت نامناسب پرداخت وام های خرد، اظهار کرد: یکی از بزرگترین نارضایتی ها همین است که با اعمال سقف رشد ترازنامه، - درد و دل خاندوزی با مردم درباره بانک ها/ وضعیت پرداخت وام های خرد مناسب نیست! وزیر اقتصاد با بیان اینکه یکی از نارضایتی ها مربوط به نحوه پرداخت وام های خرد است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی رسماً ابلاغ کند که در سقف وام های خرد بانک ها با فوریت این نیاز را برآورده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در گفت و گویی تلویزیونی در مورد وضعیت نامناسب پرداخت وام های خرد، اظهار کرد: یکی از بزرگترین نارضایتی ها همین است که با اعمال سقف رشد ترازنامه، بسیاری از مردم در اخذ وام معطل مانده اند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: تاکید ما این است که حداقل در مورد وام های خرد مردم که نیاز های ضروری و فوری است و اعدادی در حد 50 تا 100 میلیون تومان را شامل می شود که در برخی از موارد همین رقم می تواند گره زندگی ای را بگشاید، بانک مرکزی کمک کند.

وی گفت: امیدواریم بانک مرکزی رسماً ابلاغ کند که در سقف وام های خرد تسهیلات مردمی، بانک ها با فوریت بیشتری این نیاز را برآورده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و دل خاندوزی با مردم درباره بانک ها/ وضعیت پرداخت وام های خرد مناسب نیست!

درد و دل خاندوزی با مردم درباره بانک ها/ وضعیت پرداخت وام های خرد مناسب نیست!