مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-01اقتصادي

سرمایه گذاری در حوزه انرژی اقتصادی شود


رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اینکه باید کنترل و هدایت اصولی بخش انرژی در کل کشور و با نگاه جدید بازبینی شود، گفت: سرمایه گذاری در حوزه انرژی اقتصادی شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اینکه باید کنترل و هدایت اصولی بخش انرژی در کل کشور و با نگاه جدید بازبینی شود، گفت: سرمایه گذاری در حوزه انرژی اقتصادی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه خیری امروز، 10 آبان در جلسه کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: تدوین راهکارهای حمایت از بخش خصوصی برای توسعه طرح های انرژی و صنایع وابسته را با بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی استان آن را با جدیت دنبال می کنیم.

وی افزود: برای تدوین حرکت توسعه ای بخش انرژی استان باید معضلات و مشکلات احصا، ظرفیت های قانونی شناسایی و راه حل های کارشناسانه و کاربردی ارائه شود تا بخش اقتصاد استان بتواند از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده بیشتری ببرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس اظهار کرد: نیاز است بررسی های کارشناسانه، پیشنهادات و راهکارهای اقتصادی، اجرایی، قانونی و قابل حصول برای مثبت شدن تراز انرژی استان ارائه شود که بخش خصوصی ما می تواند این اقدام مهم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در حوزه انرژی اقتصادی شود

سرمایه گذاری در حوزه انرژی اقتصادی شود