مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-16اقتصادي

دوربین های جاده ای خراسان شمالی افزایش می یابد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شمار دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی به 33 دستگاه افزایش یافت.

- محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: شمار دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی به 33 دستگاه افزایش یافت.

وی گفت: هم اکنون 27 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی فعال است که 6 دستگاه دیگر به سامانه های هوشمند حمل ونقل جاده ای استان افزوده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در هر یک از محورهای بجنورد به آشخانه، بجنورد به اسفراین، آشخانه به شهرآباد، شیروان به زیارت، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری و در محور بجنورد به شیروان 2 دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب خواهد شد.

وی هزینه 6 دستگاه دوربین نظارتی را بیش از 60 میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: همچنین 15 دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید، جایگزین دوربین های قدیمی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دوربین های جدید نظارت تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه ها، نقاط مه گیر و نقاط پرحادثه نصب می شود، ادامه داد: پیش بینی می شود 3 سامانه ثبت تخلف سرعت نیز به سامانه های هوشمند حمل ونقل جاده ای استان افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های جاده ای خراسان شمالی افزایش می یابد

دوربین های جاده ای خراسان شمالی افزایش می یابد