مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-19سياسي

گرامیداشت مقام شهدای خبرنگار فلسطینی در قم برگزار شد


اصحاب رسانه قم با برگزاری تجمعی در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) ضمن محکومیت شهادت 50 نفر از اصحاب رسانه فلسطین در جنگ غزه، حمایت خود را از طوفان الاقصی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در جوار سردار شهید مهدی زین الدین، فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب قم در دوران دفاع مقدس برگزار شد، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار و امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درباره جایگاه شهدا و نقش اصحاب رسانه در انعکاس مظلومیت شهدای غزه به ایراد سخن پرداختند.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم که به همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان قم برگزار شد، قطعنامه گردهمایی اصحاب رسانه قم به منظور محکومیت شهادت 50 نفر از اصحاب رسانه فلسطین و اعلام حمایت از نهضت طوفان الاقصی قرائت شد که بدین شرح می باشد: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در این تجمع گفت: باید بدانیم سیره و سبک شهدا چه بود و بالاترین سرمایه انسان که جان است را شهدا ایثارگرانه فدا کردند تا از اسلام و نظام اسلامی دفاع کنند.

بر اساس این گزارش، متن قطعنامه پایانی گردهمایی اصحاب رسانه قم به منظور محکومیت شهادت 50 نفر از اصحاب رسانه فلسطین و اعلام حمایت از نهضت طوفان الاقصی بدین شرح می باشد:  بسم رب الشهدا و الصدیقین عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت مقام شهدای خبرنگار فلسطینی در قم برگزار شد

گرامیداشت مقام شهدای خبرنگار فلسطینی در قم برگزار شد