مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-30بين الملل

آمریکا تکلیف هوش مصنوعی را روشن کرد!


«بروس رید»، معاون رییس کارکنان کاخ سفید آمریکا ، در بیانیه ای دراین باره گفت: «این فرمان اجرایی، قوی ترین مجموعه اقداماتی است که هر دولتی در جهان تاکنون درزمینه ایمنی، - بروس رید ، معاون رییس کارکنان کاخ سفید آمریکا ، در بیانیه ای دراین باره گفت: این فرمان اجرایی، قوی ترین مجموعه اقداماتی است که هر دولتی در جهان تاکنون درزمینه ایمنی، امنیت و اعتماد هوش مصنوعی انجام داده است.

دیجیاتو نوشت: جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا، برای اولین بار یک فرمان اجرایی امضا کرده است تا خط مشی برخورد با فناوری هوش مصنوعی را مشخص کند.

جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا، برای اولین بار از یک فرمان اجرایی مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی کرد.

این اولین اقدام دولت ایالات متحده در نوع خودش است که با تبیین فرمانی اجرایی در 8 بخش به ارزیابی مواردی ازجمله مسائل امنیتی، مواردی در مورد حقوق مدنی و تحقیق در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر بازار کار می پردازد.

مفاد مربوط به این فرمان اجرایی پیش تر برای شرکت های پیشرو درزمینه هوش مصنوعی تعریف شده بود ولی این نخستین اقدام الزام آور دولت در مورد این فناوری است.

رونمایی جو بایدن از اولین فرمان اجرایی درزمینه هوش مصنوعی درحالی که سازمان های مجری قانون هشدار داده اند که آماده اعمال قوانین موجود در مورد سوءاستفاده از هوش مصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تکلیف هوش مصنوعی را روشن کرد!

آمریکا تکلیف هوش مصنوعی را روشن کرد!