مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-31اجتماعي

بارش باران پاییزی در بیشتر مناطق کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در بیشتر استان ها و وزش باد و گرد و خاک در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (9 آبان) در بخش هایی از فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، ارتفاعات شمال و شرق خوزستان، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان همچنین ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: این شرایط چهارشنبه (10 آبان) در برخی نقاط در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، غرب، مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و پنجشنبه(11 آبان) در نیمه غربی و بخش هایی از مرکز کشور انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه(12 آبان) در نیمه غربی کشور، مرکز، شرق و جنوب شرق سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: شنبه (13 آبان) نیز در بخش هایی از شمال غرب استان های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در نواحی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران پاییزی در بیشتر مناطق کشور

بارش باران پاییزی در بیشتر مناطق کشور