مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-21سياسي

بسیج یعنی امیدآفرینی برای ملت ایران


بسیج یعنی امیدآفرینی برای ملت ایران و بسیجی بودن یک افتخار است.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر تاکید کرد: بسیج یعنی امیدآفرینی برای ملت ایران و بسیجی بودن یک افتخار است.

  سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک آغاز هفته بسیج به بسیجیان شهرستان اهر، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و از شاهکارهای ماندگار معمار کبیر جمهوری اسلامی امام راحل و ثمره انقلاب است که امروز افتخار ما این است که تفکر بسیجی را در کل جهان نهادینه کرده ایم.

وی تشریح کرد: هفته گرامیداشت بسیج از 29 آبان آغاز تا 5 آذر ماه ادامه دارد که امسال با شعار (بسیج امید ملت ایران) با برگزاری حدود 150 عنوان برنامه در شهرستان اهر برگزار می شود.

وی افزود: در گرامیداشت هفته بسیج همه نامگذاری ها برای بسیج یک واقعیت است این نامگذاری بسیج امید ملت ایران نیز یک واقعیت است چرا که هرجا مردم ایران اسلامی با مشکلی روبرو شدند این بسیجیان بودند که بین مردم امیدآفرینی کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ملاک بسیجی بودن را داشتن نگاه، رفتار و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: هر کس تفکر و اندیشه بسیجی را در خود داشته باشد، بسیجی است.

وی ادامه داد: بسیج سمبل عزت، آزادگی و استقلال در دنیا است و در بحث غزه بیشترین مراجعان برای حضور در کنار مبارزان فلسطینی، بسیجیان بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یعنی امیدآفرینی برای ملت ایران

بسیج یعنی امیدآفرینی برای ملت ایران