مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-04سياسي

فریاد نسل تمدن ساز متعهد سوادکوه + عکس


نسل تمدن ساز متعهد سوادکوه علیه استکبار، فریاد عدالت طلبی سردادند و نشان دادند آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش آموزانی است که نسل تمدن ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و این مسئله آمیخته با آرمان های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه،نسل تمدن ساز متعهد سوادکوه علیه استکبار، فریاد عدالت طلبی سردادند و نشان دادند  آینده نظام جمهوری اسلامی در اختیار دانش آموزانی است که نسل تمدن ساز با هویت اسلامی و ایرانی هستند و این مسئله آمیخته با آرمان های انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه مقاومت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدی صداقتی در مراسم گرامیداشت 13 آبان شهرستان سوادکوه در شهر زیراب، اظهار کرد: در تقویم از 13 آبان ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد که سه رویداد حمله دژخیمان رژیم پهلوی به منزل امام راحل و تبعید ایشان، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان، دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی، افزود: دانش آموز متعهد امروز ما مدافع اسلام، قرآن، شعار های امام راحل، آرمان های پیامبران، ائمه و آزادیخواهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد نسل تمدن ساز متعهد سوادکوه + عکس

فریاد نسل تمدن ساز متعهد سوادکوه + عکس