مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-28اجتماعي

ملزم شدن شهرهای بالای 200هزار نفر مازندران به داشتن طرح های جامع پدافندغیرعامل


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران، از الزام جدی به شهرداری های این استان برای داشتن طرح های جامع پدافندغیرعامل در شهرهای بیش از 200هزار نفرجمعیت خبرداد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران، از الزام جدی به شهرداری های این استان برای داشتن طرح های جامع پدافندغیرعامل در شهرهای بیش از 200هزار نفرجمعیت خبرداد.

حمید بخشی امروز، 6 آبان ماه در همایش پدافند غیرعامل که از سوی واحد مدیریت بحران شهرداری آمل برگزار شد، گفت: براساس دستورالعمل های ابلاغی در طرح پدافندغیرعامل مازندران تهیه و تدوین شده، همه شهرهای بیش از 200هزار نفر جعیت در استان باید دارای طرح جامع پدافند غیرعامل شهری باشند و درهمین راستا تاکنون طرح جامعه شهرهای ساری و بابل تهیه شده است.

وی افزود: طرح جامعه پدافند غیرعامل شهرهای قائمشهر و ساری نیز در دست اقدام است که مشاور این طرح در مراحل تکمیل طرح است و تا پایان امسال حداقل برای اجرا تصویب و ابلاغ خواهد شد.

شناسایی دارایی های شهری در طرح پدافند غیرعامل مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران، هدف از تهیه طرح های پدافندی توسط شهرداری ها را بر سه موضوع مهم و محوری اعلام کرد و گفت: شناسایی دارایی های شهری و سطح بندی این دارایی ها به لحاظ اهمیت و کارکردهایی که در آن شهر دارند، باید شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملزم شدن شهرهای بالای 200هزار نفر مازندران به داشتن طرح های جامع پدافندغیرعامل

ملزم شدن شهرهای بالای 200هزار نفر مازندران به داشتن طرح های جامع پدافندغیرعامل