مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-21حوادث

تعطیلی موقت 2 کمپ ترک اعتیاد در رشت/نظارت بر کمپ ها تشدید شود


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود تلنگری برای همه ما بود تا نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تشدید شود، گفت: در سطح شهرستان تعداد 19 کمپ ترک اعتیاد ماده 15 و یک مرکز ترک اعتیاد ماده 16 داریم که در این مراکز تعداد 630 معتاد نگهداری و درمان می شوند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود تلنگری برای همه ما بود تا نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تشدید شود، گفت: در سطح شهرستان تعداد 19 کمپ ترک اعتیاد ماده 15 و یک مرکز ترک اعتیاد ماده 16 داریم که در این مراکز تعداد 630 معتاد نگهداری و درمان می شوند.

کیا عاشوری امروز، 30 آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مواد مخدر بلایی است که همه جوامع بشری را تهدید می کند، استان گیلان و شهرستان رشت هم از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: با برخوردهای سلبی صورت گرفته، اکنون یک فرد معتاد به عنوان یک بیمار در جامعه زندگی می کند، تلاش ارگان ها و دستگاه ها این است که فرد معتاد را از این وضعیت نجات دهند خصوصا بهزیستی که در تلاش است تا این ماموریت را به نحو مطلوب مدیریت کند.

سرپرست فرمانداری رشت گفت: هر چقدر زمان می گذرد، موادی که به عنوان مخدر در جامعه تولید و توزیع می شود، متفاوت تر بوده، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی موقت 2 کمپ ترک اعتیاد در رشت/نظارت بر کمپ ها تشدید شود

تعطیلی موقت 2 کمپ ترک اعتیاد در رشت/نظارت بر کمپ ها تشدید شود