مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-12سياسي

تذکر امیرآبادی درباره مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره رای گیری انجام شده برای کلیات و جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: این مصوبه بر اساس سیاست های کلی انتخابات آرای لازم را کسب نکرده است.

- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره رای گیری انجام شده برای کلیات و جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: این مصوبه بر اساس سیاست های کلی انتخابات آرای لازم را کسب نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیر آبادی در جلسه نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس در تذکری با اشاره به تصویب کلیات و جزییات طرح اصلاح بند 1 ماده 83 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در بند 14 سیاست های کلی انتخابات ابلاغی رهبری آمده است که ثبات نسبی قوانین انتخابات در چارچوب سیاست های کلی و تغییر ندادن آن برای مدت معتنابه، مگر به ضرورت و با تصویب تغییرات با رأی حداقل دوسوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی .

با توجه به اینکه الان تعدادی از نمایندگان مجلس از صحن خارج شده و به دولت رفته اند، تعداد دو سوم نمایندگان 190 است.

وی با اشاره تصویب کلیات و جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس با 174 و 177 رای، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سیاست های کلی انتخابات به صراحت آمده است که دو سوم نمایندگان مجلس باید رای بدهند و نیامده که دو سوم حاضرین، به نظر می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر امیرآبادی درباره مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس

تذکر امیرآبادی درباره مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس