مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-06اجتماعي

باران شدید در راه گلستان/ ارتفاعات استان سفیدپوش می شود


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه ناپایدار بارشی شاهد تغییرات جوی از عصر سه شنبه 16 «آبان ماه» خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه ناپایدار بارشی شاهد تغییرات جوی از عصر سه شنبه 16 آبان ماه خواهیم بود.

امان محمد کمالی عصر امروز در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی شماره 9 سازمان هواشناسی، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که از عصر سه شنبه 16 آبان ماه شاهد نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رگبار، رعد و برق، بارش برف در قلل مرتفع، پدیده مه، وزش باد نسبتاً شدید و گاهاً شدید، کاهش 6 تا 8 درجه ای مخاطرات پیش بینی شده از اثرات فعالیت این سامانه است، ادامه داد: سامانه مذکور آبگرفتگی برخی معابر، برخورد صاعقه، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، اختلال در تردد جاده ای و احتمال آسیب به ابینه با استحکام ضعیف را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه صبح چهارشنبه 17 آبان ماه پایان می یابد، خاطرنشان کرد: اقصی نقاط استان گلستان با شدت و ضعف تحت تأثیر این سامانه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران شدید در راه گلستان/ ارتفاعات استان سفیدپوش می شود

باران شدید در راه گلستان/ ارتفاعات استان سفیدپوش می شود