موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-09اقتصادي

معامله صوری، عامل گرانی میوه در میادین تره بار یزد است


مردم از گرانی میوه در این شهر گلایه مند هستند که از ارگان های نظارتی درخواست داریم در این مورد اقدام عاجل نموده و زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی، صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: گرانی میوه در شهر یزد مردم را نگران کرده و در جلسات مختلف به اعضای شورا بیان می کنند، در حالی که کشور ما 22 محصول کشاورزی و عمدتا باغی دارد و ایران مقام اول تا دهم دنیا را در اختیار دارد.

وی افزود: زیاد بودن نامتعارف قیمت میوه بجز میوه های وارداتی قابل پذیرش نیست و متاسفانه الان در کشور مطابق عرضه و تفاضا عمل نمی شود و مردم نیز اظهار نگرانی دارند و گرانی میوه نیز بحث روز استان یزد است.

رییس شورای اسلامی شهر گفت: به نظر ما دلیل این گرانی عدم نظارت بر توزیع میوه در میادین اصلی است و اگر قیمت ها در اولین مرحله کنترل شود، شاهد این افزایش قیمت و نارضایتی مردم نیز نخواهیم بود.

سیفی ادامه داد: از ارگانهای مسئول درخواست داریم نظارت لازم را داشته باشند و این گرانی نباید وجود داشته باشد؛ همچنین بر اساس مصوبه اتحادیه این صنف فقط 35 درصد حق افزایش دارند که در حال حاضر برخی از افراد در میادین با زد و بند و خرید و فروش صوری نرخ میوه را بالا می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله صوری، عامل گرانی میوه در میادین تره بار یزد است

معامله صوری، عامل گرانی میوه در میادین تره بار یزد است