موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-13سياسي

جهاد دانشگاهی لرستان نگاه تئوری و عملی به مسائل دارد


مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان نگاه تئوری و عملی به مسائل دارد، از آمادگی این اداره کل برای همکاری های مشترک با این نهاد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان نگاه تئوری و عملی به مسائل دارد، از آمادگی این اداره کل برای همکاری های مشترک با این نهاد خبر داد.

وحید والی زاده مرادی 22 آبان ماه در نشست مشترک با دکتر فرهاد فرامرزیان سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان گفت: استاندارد یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی است که براساس شرح وظایفی که قانون برای آن مشخص کرده است در تامین سلامتی و ایمنی به ویژه در حوزه رفاهیات و غذای مردم و جامعه نقش مهمی را ایفا می کند.

وی بیان کرد: سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم مقوله کیفیت را بیش از گذشته مدنظر قرار داده است و تلاش های مستمری دارد تا رضایت عمومی به خوبی جلب شود.

والی زاده مرادی اضافه کرد: اگر خواهان حضور و ورود استاندارد به مقولات مختلف هستیم، باید ملزومات و مقدمات آن فراهم باشد که این امر قطعا ارتقای کیفیت زندگی مردم را به همراه خواهد داشت و در این مسیر اداره کل استاندارد نیازمند همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی لرستان نگاه تئوری و عملی به مسائل دارد

جهاد دانشگاهی لرستان نگاه تئوری و عملی به مسائل دارد