مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-05اقتصادي

مزایای داشتن گواهینامه های مهارتی


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: دارندگان گواهینامه مهارت به سرعت جذب بازار کار می شوند و می توانند با گرفتن مجوز برای خود کسب و کاری راه اندازی کنند.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: دارندگان گواهینامه مهارت به سرعت جذب بازار کار می شوند و می توانند با گرفتن مجوز برای خود کسب و کاری راه اندازی کنند.

مهرداد عظیمی در گفت وگو با ایسنا، از سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای به عنوان وظایف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای نام برد و اظهار کرد: برای آن دسته از کسانی که بعد از کسب آموزش های مهارتی موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های عملی و دانشی می شوند، گواهینامه بین المللی مهارت صادر می شود.

وی به ویژگی گواهینامه های مهارتی اشاره کرد و گفت: دارندگان گواهینامه مهارت امکان جذب در بازار کار را پیدا می کنند و با گرفتن مجوز می توانند شخصا برای خود کسب و کاری راه اندازی کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به 19 گروه هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: این سازمان متولی ارائه آموزش های مهارتی غیر رسمی دولتی و خصوصی است و در حال حاضر 658 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی، بیش از 4800 کارگاه آموزشی، 21 هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد فعال و 5000 مربی از ظرفیت های این مجموعه به شمار می رود که در قالب 11 هزار و 500 استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای داشتن گواهینامه های مهارتی

مزایای داشتن گواهینامه های مهارتی