مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-30سياسي

در نشست خبری شهردار کرمان چه گذشت؟


شهردار کرمان با اشاره به اینکه بخش زیادی از بحث مبارزه با فساد در شهرداری به زیرساخت ها برمی گردد، گفت: با الکترونیک شدن خدمات شهری، زمینه های فساد از بین می رود و بخشی از موارد مبارزه با فساد، - ایسنا/کرمان شهردار کرمان با اشاره به اینکه بخش زیادی از بحث مبارزه با فساد در شهرداری به زیرساخت ها برمی گردد، گفت: با الکترونیک شدن خدمات شهری، زمینه های فساد از بین می رود و بخشی از موارد مبارزه با فساد، مبارزه با معلول ها(افراد فاسد) است.

سعید شعرباف عصر امروز، هشتم آبان ماه در نشست خبری اظهار کرد: حریم میراثی قلعه های دختر و اردشیر مشخص شده و طرح تفصیلی موضوعی برای املاک این دو قلعه را در دستور کار داریم و تمامی تملک های قلعه دختر با هزینه شهرداری انجام شده و انتقال دکل های صدا و سیما متقبل شدیم، همچنین تملک پهنه ای در حوزه قلعه اردشیر را آغاز کرده ایم.

او در ادامه با بیان این مطلب که 40 میلیارد تومان به بهسازی پارک ها اختصاص داده ایم، عنوان کرد: سرانه فضای سبز شهر کرمان بدون احتساب کمربند سبز، 11.

8 است که براساس استاندار باید 15 باشد و این فضای سبز به درستی در سطح شهر توزیع نشده است.

شهردار کرمان اظهار کرد: شهرداری کرمان براساس سرانه، سومین شهرداری است که بیشترین نیرو را دارد لذا به دنبال واسپاری کارها بدون جذب نیرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست خبری شهردار کرمان چه گذشت؟

در نشست خبری شهردار کرمان چه گذشت؟