مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 05:152023-11-02پزشكي

تعطیلی تنها بیمارستان بیماران سرطانی در غزه به دلیل اتمام سوخت


مقامات بهداشتی غزه روز چهارشنبه اعلام کردند تنها بیمارستان بیماران سرطان در غزه پس از اتمام سوخت از کار افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات بهداشتی غزه روز چهارشنبه اعلام کردند تنها بیمارستان ویژه بیماران سرطان در نوار غزه پس از اتمام سوخت از کار افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز مدیر بیمارستان دوستی ترکیه و فلسطین در نشست خبری گفت: این بیمارستان که عمدتاً بیماران سرطانی را درمان می کند، سوخت خود را تمام کرده و اکنون از کار افتاده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز چهارشنبه گفت که هنوز پیکر هزاران شهید حملات رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه، زیر آوارها وجود دارد که دسترسی به آنها فعلا ممکن نیست.

سخنگوی این وزارتخانه گفت: از هر کسی که هر مقدار سوخت دارد می خواهیم برای نجات جان مجروحان و بیماران، به مجتمع پزشکی شفا و بیمارستان اندونزی بیاورد .

وزارت بهداشت فلسطین با بیان اینکه فقط چند ساعت تا خاموشی ژنراتور برق در این دو مرکز درمانی وقت دارند، افزود: ما برای نجات 42 کودک در انکوباتور، 62 مجروح و بیمار تحت تنفس مصنوعی و 650 بیمار مبتلا به نارسایی کلیه نیازمند سوخت هستیم.

از سوی دیگر، رییس سازمان پزشکان بدون مرز بامداد چهارشنبه ضمن اشاره به نیاز تیم های پزشکی این سازمان به کمک های بیشتر، خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تنها بیمارستان بیماران سرطانی در غزه به دلیل اتمام سوخت

تعطیلی تنها بیمارستان بیماران سرطانی در غزه به دلیل اتمام سوخت