مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-26سياسي

راهگشا بودن ابتکار دولت سیزدهم جهت ارتباط مستقیم با مردم/ صدای مردم شنیده می شود


سیاست دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم راهگشا است ؛ چرا که صدای مردم باید شنیده شود تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: سیاست دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم راهگشا است ؛ چرا که صدای مردم باید شنیده شود تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه ملاقات مردمی علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور غراوی و علیمهری معاونین استاندار ، کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری به مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت.

علیرضا فخاری در حاشیه این جلسه با اشاره به اهداف این جلسه اظهار کرد: در ادامه برنامه های دوره ای رسیدگی به مشکلات مردم ، جلساتی در سطح استان تهران با حضور مسئولان ذی ربط تشکیل می شود تا ضمن رسیدگی به مشکلات ، فراوانی و چندگانگی نیازمندی های مردم در حوزه های تخصصی احصا شود.

وی ادامه داد: محور اصلی ارتباط با مردم از طریق اداره کل بازرسی است که شهروندان می توانند از طریق سامانه سامد، مشکلات خود را مطرح کنند تا با هماهنگی استانداری، مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: سیاست دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم راهگشا است ؛ چرا که صدای مردم باید شنیده شود تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهگشا بودن ابتکار دولت سیزدهم جهت ارتباط مستقیم با مردم/ صدای مردم شنیده می شود

راهگشا بودن ابتکار دولت سیزدهم جهت ارتباط مستقیم با مردم/ صدای مردم شنیده می شود