مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-04اقتصادي

ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک های صنفی


معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اهمیت ایجاد شهرک های تخصصی صنفی گفت: ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک های صنفی به عنوان یک اولویت مورد تأکید است و بر اساس نیازسنجی ها و امکان سنجی در سراسر کشور در برنامه قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اهمیت ایجاد شهرک های تخصصی صنفی گفت: ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک های صنفی به عنوان یک اولویت مورد تأکید است و بر اساس نیازسنجی ها و امکان سنجی در سراسر کشور در برنامه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن غضنفری امروز، 13 آبان در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از موضوع توسعه و افزایش شهرک های صنعتی به سمت حمایت و تقویت از صنایع کوچک متمرکز شده است.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: بهبود بازار، ارتباط بین صنایع کوچک با صنایع بزرگ و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و حفظ و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف مهم سازمان در این بخش است.

وی بیان کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده تا چهار سال آینده، خدمات حمایتی صنایع کوچک در مأموریت ها و برنامه های این سازمان به میزان دو برابر وضعیت فعلی اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک های صنفی

ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک های صنفی