مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-11پزشكي

هزینه کرد حدود 49 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان مددجویانی کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد 48 میلیارد و 950 میلیون تومان در حوزه بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در هفت ماهه سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه هزینه حوزه بهداشت و درمان مددجویان در سرفصل های مختلف از جمله درمان سوء تغذیه مادران، خدمات درمانی ویژه، بهداشت و بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است، افزود: یکی از مهم ترین فعالیت های کمیته امداد رسیدگی به بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری ها در بین خانواده های تحت حمایت است.

وی ادامه داد: کمیته امداد فعالیت های بهداشتی و درمانی گسترده ای را از لحاظ بهداشت فردی، محیطی، کاری و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمات در بخش های مختلف توانسته گام های مثبتی در جهت ارتقاء سطح زندگی نیازمندان بردارد.

عسکری نژاد خاطرنشان کرد: 48 میلیارد و 950 میلیون تومان در هفت ماهه سال 1402 در حوزه بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان هزینه 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای درمان بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت شده است، گفت: 2538 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که بخش اعظمی از هزینه های درمانی این مددجویان از محل درآمد زکات و صدقات پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد حدود 49 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان مددجویانی کرمانی

هزینه کرد حدود 49 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان مددجویانی کرمانی