مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-02فرهنگي

نمایشگاه تیم برتون از پشت صحنه انیمیشنی که 30 سال از آن گذشت! (+تصاویر)


 این نمایشگاه با عنوان سرزمین رویایی، فرصتی منحصر به فرد برای غوطه ور شدن در دنیای افسونگر انیمیشن نمادین استاپ موشن محصول سال 1993 محسوب می شود.

- نمایشگاه تیم برتون از پشت صحنه انیمیشنی که 30 سال از آن گذشت! (+تصاویر)  این نمایشگاه با عنوان سرزمین رویایی، فرصتی منحصر به فرد برای غوطه ور شدن در دنیای افسونگر انیمیشن نمادین استاپ موشن محصول سال 1993 محسوب می شود.

تیم برتون تقدیم می کند.

پوستر انیمیشن کابوس پیش از کریسمس  این نمایشگاه با عنوان سرزمین رویایی، فرصتی منحصر به فرد برای غوطه ور شدن در دنیای افسونگر انیمیشن نمادین استاپ موشن محصول سال 1993 محسوب می شود که از طریق نمایش مجموعه ای از مدل های کوچک و آثار هنری اصلی که برای جان بخشیدن به فیلم محبوب استفاده شده اند، عملی شده است.

این نمایشگاه تا 14 ژانویه 2024 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند برای باری دیگر با شخصیت های دوست داشتنی و در عین حال عجیب و غریب کابوس پیش از کریسمس تیم برتون مانند اوگی بوگی و قهرمان محبوب جک اسکلینگتون ارتباط برقرار کنند.

این نمایشگاه ماکت هایی را که در اصل برای فیلم نمادین برتون ساخته شده بودند و همچنین مجموعه ای از آثار هنری ارزشمند را در کنار هم قرار می دهد و از مهمانان دعوت می کند تا سفرهای تخیلی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تیم برتون از پشت صحنه انیمیشنی که 30 سال از آن گذشت! (+تصاویر)

نمایشگاه تیم برتون از پشت صحنه انیمیشنی که 30 سال از آن گذشت! (+تصاویر)