مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-23حوادث

سرقت پراید در یزد کشف درشهرستان طبس


فرمانده انتظامی شهرستان طبس ازکشف یک سواری پراید سرقتی و دستگیری سارق آن در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس  امروز به رسانه ها اعلام کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تردد یک سواری پراید سرقتی در محورهای مواصلاتی شهرستان طبس، لذا مأموران پلیس برای توقیف خودروی سرقتی به محور اعزام شدند.

  وی بیان داشت: مأموران انتظامی بخش  دیهوک شهرستان طبس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی و گشت زنی درمحورهای مواصلاتی، یک دستگاه سواری پراید که با سرعت در حال حرکت بود را مشاهده کردند و خودرو را برای بررسی با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران پس از استعلام از سامانه مربوط ،  متوجه شدند سواری پراید از شهرستان یزد سرقت شده است و راننده آن که همان سارق خودرو بود را دستگیر کردند و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  سرهنگ مریمی با بیان این که نصب تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت خودرو نقش موثری خواهد داشت؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ با مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا از طریق پیامک به سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پراید در یزد کشف درشهرستان طبس

سرقت پراید در یزد کشف درشهرستان طبس