مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-07اقتصادي

جمع آوری بیش از4 تن انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در گچساران


در 7 ماهه سالجاری 4 هزار و 300 کیلوگرم انواع فرآورده های خامی دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان جمع آوری شد.

- مهدی گرجی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دامپزشکی در راستای حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای شهروندان اقدامات لازم را انجام می دهد.

   وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 733 هزار و 505 هزار نوبت سر دام سبک و سنگین بر علیه بیماری های واگیردار و غیر واگیر در گچساران واکسینه شدند.

 رییس دامپزشکی گچساران تصریح کرد: در 7 ماهه سالجاری 78هزار مترمربع از جایگاه های دام علیه انگلها و عوامل بیماری زا خارجی در گچساران سم پاشی شده است.

گرجی زاده عنوان کرد:در همین مدت زمان عنوان شده 1 میلیون و 115 هزار و 900 قطعه طیور بومی و صنعتی در گچساران واکسینه شدند.

وی گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه 9 هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه، نگهداری و عرضه فرآورده های دامی در گچساران صورت گرفته است.

رییس دامپزشکی گچساران خاطرنشان کرد: در مدت زمان عنوان شده 4 هزار و 300 کیلوگرم انواع فرآورده های خامی دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان جمع آوری شد.

گرجی زاده با اشاره به این که این میزان فرآورده خام دامی از مراکز تهیه، نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی جمع آوری شد، بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از4 تن انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در گچساران

جمع آوری بیش از4 تن انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در گچساران