مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-15سياسي

فروش 250 میلیارد تومانی خودروهای توقیفی در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز چهارشنبه 24 آبان ماه در کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پرونده های موادمخدر همیشه یک دغدغه بوده و هست و باید با هماهنگی بین دستگاه ها از دپوی خودروها در پارکینگ ها جلوگیری شود.

وی بیان داشت: اقدام جهادی بسیار خوبی برای برگزاری مزایده های فروش خودروهای توقیفی در پارکینگ های ستاد مبارزه با موادمخدر استان کرمان شکل گرفت و این در حالی ست که بیش از 2 هزار خودرو در این پارکینگ وجود داشت و شرایط خوبی نداشتند و بر اساس دستور رییس قوه قضاییه اقدام به برگزاری مزایده کردیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: همه ظرفیت های استان کرمان پای کار آمد و با پیگیری های قضایی موفق به برگزاری سیستمی مزایده فروش خودروهای توقیفی شدیم.

حمیدی اضافه کرد: در نهایت در مزایده اول 619 خودرو به فروش رفت و در مزایده دوم هم یک هزار و 63 خودرو تاکنون به فروش رفته است که در مجموع طی 10 ماه گذشته از مجموع 2 هزار و 100 خودروی موجود در پارکینگ تاکنون یک هزار و 702 خودرو به فروش رفت.

وی با بیان اینکه مزایده های فروش خودروهای توقیفی در کرمان باید به صورت فصلی برگزار شود تا از دپوی خودروها در پارکینگ ها جلوگیری شود، اظهار داشت: 250


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 250 میلیارد تومانی خودروهای توقیفی در کرمان

فروش 250 میلیارد تومانی خودروهای توقیفی در کرمان