مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-08ورزشي

کمیته خانوادگی داوران: دختر افشاریان بعداز پسر و داماد!


با وجود انتقادات فراوان یک عضو جدید از خانواده رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به جمع داوران قضاوت کننده در سطح اول فوتبال ایران اضافه شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حضور تعدادی از اعضای خانواده و اقوام خداداد افشاریان (رییس کمیته داوران) در سطح اول داوری فوتبال ایران شائبه ها و حاشیه های زیادی را در چند وقت اخیر برای رییس کمیته داوران به وجود آورده است.

هم اکنون پوریا افشاریان به عنوان پسر، روح الله شریفی به عنوان داماد و حمیدرضا افشون به عنوان برادر زن برادرِ خداداد افشاریان در چند وقت در بخش داوری فدراسیون فوتبال فعالیت می کنند.

به تازگی عضو چهارم خانواده افشاریان به داوری فوتبال ایران اضافه شده است تا اندک اندک جمع خانواده تکمیل شود! راحیل افشاریان به عنوان دختر رییس کمیته داوران در کلاس های داوری فوتبال بانوان شرکت کرده است، کلاس هایی که برای حضور داوران در لیگ برتر بانوان در تهران در حال برگزاری است.

درباره دختر افشاریان اطلاعات خاصی حتی با جست وجو در اینترنت به دست نمی آید و این ابهام وجود دارد که وی بدون سابقه و رزومه خاصی وارد کلاس های لیگ برتری شده است.

در حالی که در چند وقت اخیر انتقادات از حضور تعداد زیادی از خانواده خداداد افشاریان در بخش داوری زیاد بوده است، حضور دختر او در کلاس های داوری لیگ برتر بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته خانوادگی داوران: دختر افشاریان بعداز پسر و داماد!

کمیته خانوادگی داوران: دختر افشاریان بعداز پسر و داماد!