مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-20بين الملل

دسانتیس به ترامپ و بایدن: ریاست جمهوری شغل کسی نیست که 80 سال سن دارد


نامزد 45 ساله حزب جمهوری خواه آمریکا که سالها تحت تاثیر رییس جمهور سابق آمریکا بوده است، اکنون به عنوان یکی از رقبای انتخاباتی هم حزب ترامپ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ران دی سانتیس ، فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا و نامزد 45 ساله حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در اظهاراتی عنوان کرده است که دونالد ترامپ برای ورود مجدد به کاخ سفید به عنوان رییس جمهور آمریکا بیش از حد پیر و سالخورده است.

اظهارات دی سانتیس در مورد سن ترامپ در شرایطی مطرح می شود که ترامپ در نظرسنجی های انتخاباتی با اختلاف بسیار زیادی از او بالا تر بوده و در موارد مختلفی مورد حمایت رای دهندگان جمهوری خواه آمریکایی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاینسایدر دی سانتیس در جریان گفتگویی با سی ان ان عنوان کرد: ریاست جمهوری شغل کسی نیست که 80 سال سن دارد.

او با انتقاد از نامزدی دوباره دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرد که با 45 سال سن در بهترین موقعیت از لحاظ سنی برای ریاست جمهوری است و می تواند بهترین گزینه حزب جمهوری خواه باشد.

دی سانتیس ضمن اشاره به سن بالای جو بایدن که در روز دوشنبه وارد 81 سالگی می شود، عنوان کرد که اشتباه بودن کاندیداتوری ترامپ را تنها با نگاه به جو بایدن می توان متوجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسانتیس به ترامپ و بایدن: ریاست جمهوری شغل کسی نیست که 80 سال سن دارد

دسانتیس به ترامپ و بایدن: ریاست جمهوری شغل کسی نیست که 80 سال سن دارد