مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-01بين الملل

ورود کاروان تسلیحاتی آمریکا از عراق به سوریه


در بحبوحه حملات جنگنده های روسی به مناطق مختلف در حومه استان ادلب، نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش تحت رهبری آمریکا کاروانی حامل تسلیحات را از پایگاه نظامی خود در اقلیم کردستان عراق به مناطق شمال شرق سوریه وارد کردند.

- در بحبوحه حملات جنگنده های روسی به مناطق مختلف در حومه استان ادلب، نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش تحت رهبری آمریکا کاروانی حامل تسلیحات را از پایگاه نظامی خود در اقلیم کردستان عراق به مناطق شمال شرق سوریه وارد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد الحسکاوی، یکی از فعالان در حومه استان الحسکه اعلام کرد، این کاروان متشکل از 30 کامیون از جمله خودروهای زرهی برادلی ، کامیون های حامل مهمات و تجهیزات لجستیک، تانکرهای سوخت و کامیون های پوشیده شده حامل تجهیزات نظامی بود.

براساس گزارش العربی الجدید، روز دوشنبه نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش کاروانی نظامی از اقلیم کردستان به میدان گازی کونیکو در حومه شمال شرقی دیرالزور در شرق سوریه وارد کردند.

این در حالی است که گروه مقاومت اسلامی عراق طی دو هفته گذشته از انجام 10 حمله به پایگاه ائتلاف نیروهای آمریکایی در سوریه خبر دادند.

منابع رسانه ای صبح امروز (چهارشنبه) نیز از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کاروان تسلیحاتی آمریکا از عراق به سوریه

ورود کاروان تسلیحاتی آمریکا از عراق به سوریه