مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-18اجتماعي

جزییات پرداخت حقوق و معوقات شاغلان تازه بازنشسته شده آموزش و پرورش


مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزییات برقراری و پرداخت حقوق شاغلان تازه بازنشسته شده وزارت آموزش و پرورش از مهر 1402 را تشریح کرد.

- مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزییات برقراری و پرداخت حقوق شاغلان تازه بازنشسته شده وزارت آموزش و پرورش از مهر 1402 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مسلمی با بیان اینکه از مهرماه امسال 65هزار و 400 نفر از شاغلان وزارت آموزش و پرورش، بازنشست شده یا در آستانه بازنشستگی قرار گرفته اند، گفت: تا امروز (شنبه 27 آبان ماه 1402) برای تعداد 53هزار و 400 نفر از شاغلین فرهنگی که بازنشسته شده اند، با توجه به ارسال مدارک و مستندات لازم از سوی دستگاه اجرایی محل اشتغال، حکم بازنشستگی قطعی صادر شده است.

مسلمی افزود: از این تعداد که حکم بازنشستگی برای آن ها صادر شده، 30هزار و 596 نفر در مهرماه حقوق بازنشستگی خود را دریافت کرده اند.

وی همچنین گفت: تعداد 21هزار نفر نیز که تا پیش از محاسبه حقوق ها حکم بازنشستگی آن ها جاری شده از این ماه (آبان)، همراه با سایر بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تعداد محدودی از بازنشستگان هستند که حکم بازنشستگی برای آن ها صادر شده، اما به دلیل اینکه تاریخ صدور حکم آن ها پس از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت حقوق و معوقات شاغلان تازه بازنشسته شده آموزش و پرورش

جزییات پرداخت حقوق و معوقات شاغلان تازه بازنشسته شده آموزش و پرورش