مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-15اقتصادي

خبر خوب از شهرداری دوگنبدان با بر جا گذاشتن یک رکورد


در حالی که همه شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان خود با مشکل مواجه هستند شهرداری دوگنبدان از خود یک رکورد بر جا گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ بیشتر شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وحود برخی مشکلات چندین ماه حقوق معوقه پرسنل خود را پرداخت نکرده اند تا لبخند را به پرسنل خود با وجود شرایط اقتصادی هدیه دهند.

در این میان شهرداری دوگنبدان با پرداخت حقوق پرسنل خود توانسته بدون هیج مطالبه حقوقی رکورد خوبی را از خود در استان به جا بگذارد.

این در حالی رخ داده که اغلب از گوشه و کنار صدای طبل نارضایتی پرسنل شهرداری ها در استان به دلیل دریافت نکردن حقوق خود شنیده می شود.

در حال حاضر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری دوگنبدان به روز است میثم نارکی سرپرست رییس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بودجه سال 1400 در شهرداری دوگنبدان 148 میلیارد تومان بوده که تقریباً حدود 198 میلیارد تحقق یافته است.

وی بیان کرد: این میزان تحقق بودجه در شهرداری دوگنبدان یک رکورد بی نظیر محسوب می شود.

  سرپرست رییس اداره مالی وذیحساب شهرداری دوگنبدان با اشاره به رکورد 50 میلیارد تومانی در بودجه شهرداری تصریح کرد: تاکنون بودجه شهرداری دوگنبدان 148 میلیارد تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از شهرداری دوگنبدان با بر جا گذاشتن یک رکورد

خبر خوب از شهرداری دوگنبدان با بر جا گذاشتن یک رکورد