مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-05سياسي

تکلیف مجلس به وزارتخانه ها برای توسعه دولت هوشمند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارتخانه ها و موسسات دولتی را موظف کردند تا اقدامات لازم را برای توسعه دولت هوشمند به منظورارتقای شاخص های ملی و بین المللی از جمله شاخص بین المللی توسعه دولت الکترونیک انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک شنبه،14 آبان) مجلس شورای اسلامی،بندهای (ت) و(ث) ماده (107) لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور پرهیز از موازی کاری در طول سال های اجرای برنامه هفتم، راه اندازی هرگونه سامانه جدید با گستره ملی و فرابخشی را صرفا منوط به کسب مجوز از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کردند.

همچنین وزارتخانه ها و موسسات دولتی را موظف کردند تا اقدامات لازم را برای توسعه دولت هوشمند به منظورارتقای شاخص های ملی و بین المللی از جمله شاخص بین المللی توسعه دولت الکترونیک انجام دهند.

بند(ت)- به منظور هوشمندسازی و تحقق دولت الکترونیک، وزارتخانه ها و موسسات دولتی موظفند نسبت به طراحی و راهبری سامانه های مشترک، در ستاد وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی مستقل و حذف سامانه های موازی در چهارچوب برنامه تحول رقومی (دیجیتال) خود، اقدام نموده و آن را به مرحله اجراء در آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به وزارتخانه ها برای توسعه دولت هوشمند

تکلیف مجلس به وزارتخانه ها برای توسعه دولت هوشمند