مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-12بين الملل

مقام صهیونیست: ساکنان غزه باید به اسکاتلند بروند!


نایب رییس کنست رژیم صهیونیستی مانند سایر مسئولان اسراییلی، به دنبال اخراج ساکنان غزه است و این بار، اسکاتلند را مقصد آنان معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  در ادامه تلاش صهیونیستها برای اخراج ساکنان غزه، نسیم فاطوری ، نایب رییس کنست رژیم صهیونیستی مدعی شد که باید ساکنان نوار غزه، به اسکاتلند کوچانده شوند.

روزنامه معاریو به نقل از فاطوری گزارش داد ساکنان نوار غزه باید به مناطقی کوچانده شوند که برای پذیرش آنان اعلام آمادگی کرده اند و در صدر این کشورها، اسکاتلند قرار دارد.

وی درادامه مدعی شد: در صورتی که حمزه یوسف نخست وزیر اسکاتلند [به فلسطین اشغالی] بیاید، از او می خواهیم که ساکنان غزه را بپیذیرد.

ما نیز بندر غزه را باز می کنیم و برایش کشتی فراهم می کنیم تا آنان مهاجرت کنند این در حالی است که از آغاز دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، رژیم صهیونیستی همسو با آمریکا، به 1.

1 میلیون فلسطینی ساکن شمال نوار غزه در خصوص باقی ماندن در این منطقه هشدار می دهد و به آن ها توصیه می کند که به جنوب نوار غزه منتقل شوند و دولت آمریکا نیز به صراحت از خواسته رژیم اشغالگر برای انتقال فلسطینی های نوار غزه به نقطه ای به اصطلاح امن در شبه جزیره سیناء از طریق ایجاد یک کریدور بشردوستانه حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: ساکنان غزه باید به اسکاتلند بروند!

مقام صهیونیست: ساکنان غزه باید به اسکاتلند بروند!