مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-08ورزشي

حکم آسیا علیه سپاهان؛ هم فشلی ما و هم اعتبار آنها


همه می دانستیم با این فدراسیون فشل که رییسش به دنبال حفظ کرسی خود در آسیاست، سپاهان شانس چندانی در پرونده بازی الاتحاد ندارد اما دیگر فکر نمی کردیم که زرد پوشان اصفهان را این گونه قلع و قمع کنند.

- عصرایران؛مصطفی داننده- ای اف سی بالاخره حکم بازی سپاهان و الاتحاد عربستان را صادر کرد.

حکمی که کمتر کسی فکر می کرد به این سفت و سختی باشد.

تقریبا همه می دانستیم با این فدراسیون فشل که رییسش به دنبال حفظ کرسی خود در آسیاست، سپاهان شانس چندانی در این پرونده ندارد اما دیگر فکر نمی کردیم که زرد پوشان اصفهان را این گونه قلع و قمع کنند.

در این حکم آمده است: 1- بازی 3 بر صفر به سود الاتحاد 2- 200 هزار دلار جریمه برای سپاهان3- محرومیت سپاهان از انجام سه بازی خانگی در ورزشگاه نقش جهان سپاهان حتی اولین بازی خارج از اصفهان خود را در تهران برگزار کرد و با 9 گل حریف ازبکستانی خود را راهی تاشکند کرد.

در این میان شاید برخی بگویند که عربستان از نفوذ خود در ای اف سی استفاده کرده است اما سعودی دیگر احتیاج به هیچ نفوذی ندارد چون به فوتبال آسیا اعتبار داده است و به واسطه همین اعتبار هر کاری که می خواهد انجام می دهد.

چه کسی تصور می کرد که روزی ستارگان فوتبال جهان که تا همین سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردند، حالا در جام باشگاه های آسیا بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم آسیا علیه سپاهان؛ هم فشلی ما و هم اعتبار آنها

حکم آسیا علیه سپاهان؛ هم فشلی ما و هم اعتبار آنها