مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-02سياسي

ضرورت ایجاد الگوی مناسب در بورس برای حمایت از کشاورزان


باید الگوی خاصی در بورس برای حمایت از کشاورزان ایجاد شود تا کشاورزان با انگیزه بیشتری تولید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،  سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور عشقی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس کشور اظهار کرد: یاد شهدای مظلوم غزه را گرامی می داریم و بیزاری می جوییم از رژیم کودک کش و منحوس اسراییل که هیچگونه نسبتی با انسان ندارند و در طول تاریخ ترور و رفتارهای ناپسندشان بیانگر خوی حیوانی این رژیم است و امیدواریم که به حرمت خون شهدای مظلوم، پیروزی نصیب حال این مردم شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم روش رویارویی با مشکلات و مسائل بورس و این حضور میدانی و شناخت راهبردی نسبت به مسائل به حل مساله کمک کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه این استان نقش ممتازی در اقتصاد کشور دارد، یادآور شد: مازندران از نظر تولید مقام اول تولیدات کشور را دارد و در مجموع 213 هکتار  سطح زیر کشت برنج مازندران است که یک میلیون و 351 هزار تن شلتوک و یک میلیون تن برنج سفید از این مقدار تولید شد.

حسینی پور افزود: در مرکبات 115 هزار هکتار از باغات مازندران سطح کشت مرکبات است که 3 میلیون تن تولید مرکبات این استان است و در کیوی هم 6 هزار و 500 هکتار از اراضی  زیر کشت این محصول رفت و مقام اول تولید را داریم که 322 هزار نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد الگوی مناسب در بورس برای حمایت از کشاورزان

ضرورت ایجاد الگوی مناسب در بورس برای حمایت از کشاورزان