مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-31حوادث

حراج پاییزه و ارزان قیمت لباس ترفند کلاهبرداری بود


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند حراج پاییزه و فروش لباس ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان حراج پاییزه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبر داد.

 سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش لباس های ارزان قیمت از وی کلاهبرداری کرده اند.

شاکی در ادامه اظهار داشت: در فضای مجازی به دنبال خرید لباس بودم که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از لباس های تخفیف خورده با قیمت های مناسب مشاهده کردم و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور مبلغی جهت خرید برای آنها واریز کرده اما بلافاصله پس از واریز وجه من را بلاک کرده و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکردم.

 این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی ادمین صفحه مذکور شناسایی و پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج پاییزه و ارزان قیمت لباس ترفند کلاهبرداری بود

حراج پاییزه و ارزان قیمت لباس ترفند کلاهبرداری بود