مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-10سياسي

غرب اوکراین را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تحت فشار نگذاشته است


آندری یرماک، رییس دفتر ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین، روز جمعه عنوان کرد غرب به آنها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین فشار نمی آورد.

- آندری یرماک، رییس دفتر ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین، روز جمعه عنوان کرد غرب به آنها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین فشار نمی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یرماک در گفت وگویی در این باره گفت: شاهد چیزی که بتوان نامش را تحت فشار گذاشتن برای برگزاری انتخابات گذاشت، نبودم.

او اظهار کرد که زلنسکی به دنبال حفظ قدرت نیست و چهار شرط را برای انتخابات ریاست جمهوری تعیین می کند.

یرماک گفت که دموکراتیک دانسته شدن انتخابات از سوی جامعه بین المللی و شرکت اجباری تمامی سربازان وظیفه و غیر نظامیانی که کشور را ترک کرده اند در این انتخابات از جمله این شرایط است.

این مقام اوکراینی در ادامه گفت که زلنسکی به دلیل کمبود منابع مالی برای تسلیحات، اقتصاد و خرج های اجتماعی، بودجه دولتی را صرف انتخابات نخواهد کرد.

یرماک گفت: اگر شرکایمان امروز بیایند و بگویند که برای حل وفصل این مشکلات آمادگی دارند، دولت آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین، روز دوشنبه در نطق روزانه خود بیان کرده بود: ما باید تصمیم بگیریم که اکنون وقت دفاع و وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب اوکراین را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تحت فشار نگذاشته است

غرب اوکراین را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تحت فشار نگذاشته است