مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-19سياسي

پرستار، رزمنده همیشه حاضر در خط مقدم جبهه ها


پرستاری محدود به زمان خاصی نیست، از واقعه کربلا گرفته تا دوران دفاع مقدس، کرونا و اکنون در جبهه های جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، در همه حال پرستاران خط مقدم خدمت رسانی به مردم آسیب دیده بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پرستاران بیشترین بار مسؤولیت و وظیفه شناسی همراه با ایثار و نگرانی را با تأسی به اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کُبری(س) پشت سر می گذارند و کرونا که آمد شاید تلاش های آنان را بیش از پیش هویدا کرد.

سایه سنگین بیماری کرونا که بر سر مردم گسترده شد پرستاران و مدافعان سلامت کوشیدند تا با حضور تمام وقت خود در کنار بیماران نور امید را بر دل های مردم بتابانند، گاه درد خود را نیز فراموش کردند، دوری از دلداده را بر جان خریدند تا نگذارند وجودی، بی یار گردد.

آن ها سرشار از عشق به هم نوع و در راه خدمت، از جان خود نیز گذشتند تا بر سوگندی که یاد کردند وفادار بمانند و نگذارند این درد فراگیر قلبی را از طپش بازدارد؛ پرستاران همان هایی هستند که همیشه ایثارگری شان زبانزد و صبر و حوصله شان به راستی نمونه بارزی از ویژگی های اخلاقی اسطوره صبر و شکیبایی، حضرت زینب(س) است.

پرستاری محدود به زمان خاصی نیست، از واقعه کربلا گرفته تا دوران دفاع مقدس، کرونا و اکنون در جبهه های جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، در همه حال پرستاران خط مقدم خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار، رزمنده همیشه حاضر در خط مقدم جبهه ها

پرستار، رزمنده همیشه حاضر در خط مقدم جبهه ها