مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-11بين الملل

حساب سفارت ایران در مادرید اعلام کرد: نتانیاهو مقام اول نسل کشی


حساب مجازی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا کاریکاتوری اختصاصی منتشر کرد که نتانیاهو را روی سکوی مقام اول، هیتلر را در مقام دوم و داعش را در مقام سوم نشان می دهد.

- حساب سفارت ایران در مادرید اعلام کرد: نتانیاهو مقام اول نسل کشی حساب مجازی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا کاریکاتوری اختصاصی منتشر کرد که نتانیاهو را روی سکوی مقام اول، هیتلر را در مقام دوم و داعش را در مقام سوم نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، این سکوی قهرمانی که در خون شناور است، نمادی از رقابتی تاریخی برای نسل کشی است.

همراه با این کاریکاتور که در حسابهای مجازی وزارت امور خارجه و سفارتخانه های کشورمان نیز بازنشر پیدا کرده، به زبانهای مختلف نوشته شده است: رژیم کودک کش صهیونیستی با کشتار زنان و کودکان غزه، موفق شد در رقابتهای نسل کشی ، از هیتلر و داعش جلو بیفتد و رکورد جنایت را جابجا کند.

این پیام که در پایان متن ضمیمه آن به زبان اسپانیایی به طعنه، به رژیم صهیونیستی بابت کسب این مقام تبریک گفته شده، می تواند یک پاسخ حرفه ای غیرمستقیم به پیام چندی پیش سفیر رژیم صهیونیستی در اسپانیا باشد.

پس از شروع به کار مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر 2023 سازمان ملل به ریاست سفیر و نماینده ایران نزد سازمان های بین المللی در ژنو، سفارت رژیم اشغالگر قدس طی پیامی در فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب سفارت ایران در مادرید اعلام کرد: نتانیاهو مقام اول نسل کشی

حساب سفارت ایران در مادرید اعلام کرد: نتانیاهو مقام اول نسل کشی