مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-31بين الملل

تانک روس: جنایت صهیونیست ها نسل کشی است


ستاره مسلمان کشتی جهان، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نسل کشی دانست و بر لزوم اتحاد مسلمانان برابر این جنایات تاکید کرد.

- ستاره مسلمان کشتی جهان، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نسل کشی دانست و بر لزوم اتحاد مسلمانان برابر این جنایات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرشید سعدالله یف ستاره مسلمان کشتی جهان از داغستان روسیه و دارنده 7 طلای جهان و المپیک که به دلیل قدرت بدنی بالا از اتحادیه جهانی کشتی لقب تانک روس را دریافت کرده است، تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را نسل کشی دانست و خواستار اتحاد مسلمانان برای کمک به فلسطین شد.

او همچنین به هجوم مردم مسلمان داغستان به فرودگاه داغستان در پی فرود یک هواپیمای اسراییلی اشاره کرد و تاکید کرد: آن ها همیشه جزو اولین نفراتی بودند که شجاعت خود را نشان داده اند.

در پیام این کشتی گیر روس آمده است: سلام برادران و خواهرانم.

ما اخبار ویرانگر از فلسطین و قربانی یا مجروح شدن هزاران نفر را با قلبی دردناک می شنویم.

میلیون ها مسلمان در سراسر جهان برای آن ها دعا می کنند و کمک های انسان دوستانه خود را به دست آن ها می رسانند و منتظر پایان این نسل کشی هستند.

من هموطنان داغستانی خود را درک می کنم، آنها همیشه اولین کسانی بوده اند که شجاعت خود را نشان داده و کمک خود در مشکلات را بارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانک روس: جنایت صهیونیست ها نسل کشی است

تانک روس: جنایت صهیونیست ها نسل کشی است