مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-05سياسي

5000 مدرسه مجری سند تحول بنیادین می شوند


وزیر آموزش و پرورش با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند تحول بنیادین گفت: 5000 مدرسه به صورت پایلوت مجری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهند بود.

- ایسنا/فارس وزیر آموزش و پرورش با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند تحول بنیادین گفت: 5000 مدرسه به صورت پایلوت مجری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مراد صحرایی در سفر به استان فارس و در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز اظهار کرد: از اردیبهشت ماه با تذکر رهبر نگاه جدیدی به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش صورت گرفت.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده و نگاشت مدرسه ای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش آماده شده است و بعد از 12 سال ردیف بودجه مستقل گذاشته شده است و 5000 مدرسه به صورت پایلوت مجری این سند خواهند بود.

مراد صحرایی افزود: همه دستگاه باید در اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقش ایفا کنند و وزیر آموزش و پرورش هرساله از اقدام دستگاه ها گزارش خواهد داد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نگاشت حقوقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز دارای 18 قانون است که یکی از آن‎ها رتبه بندی بود که مصوب و اجرا شد وسایر قوانین نیز باید در مجلس شورای اسلامی مصوب و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 مدرسه مجری سند تحول بنیادین می شوند

5000 مدرسه مجری سند تحول بنیادین می شوند