مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-23سياسي

هیمنه استکبار جهانی شکسته شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: هیمنه دنیای استکبار شکسته شده و علیرغم تلاش های صورت گرفته برای نشاندن اسراییل در جایگاه مظلوم عملا این تلاش مذبوحانه نتیجه نداده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: هیمنه دنیای استکبار شکسته شده و علیرغم تلاش های صورت گرفته برای نشاندن اسراییل در جایگاه مظلوم عملا این تلاش مذبوحانه نتیجه نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در گردهمایی دانشجویان بین المللی علوم پزشکی شهر تهران که در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز دوشنبه اول آبان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: قدمت مبارزه فلسطینیان با این موجود نامشروع اسراییل به 70 سال قبل بازمی گردد، اروپاییان برای رهایی از این موجود مزاحم آن را سرزمین فلسطینی ها فرستادند تا از شر آن در امان بمانند، این شر مطلق بر اساس آیین تلمود و صهیون جز آدم کشی و ظلم و جنایت هیچ منطقی ندارد.

وی با بیان اینکه بررسی تاریخ مقاومت نشان می دهد، هرگاه فلسطینیان به خداوند اتکا کردند، پیروزی های بزرگی را کسب کردند و هر زمانی که با گوش دادن به انسان های به ظاهر صالح، اما دورو اقدام به سازش کردند، دچار زیان شدند.

دکتر قناعتی ادامه داد: سال 2000 که اولین جرقه مقاومت توسط شیعیان لبنان رقم خورد و باعث بیرون انداختن صهیونیسم از جنوب لبنان شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیمنه استکبار جهانی شکسته شده است

هیمنه استکبار جهانی شکسته شده است