مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-30فرهنگي

قیصر ؛ شاعری شاگردپرور


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین بزرگداشت قیصر امین پور در شهرستان گتوند، به حضور فعال این شاعر در دانشگاه ها و محافل ادبی اشاره کرد و گفت: - تعامل امین پور با دانشجویان، شاعران و علاقمندان به شعر از جمله ویژگی های شخصیت ادبی این شاعر بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت جایگاه ادبی و شخصیتی قیصر امین پور، این شاعر معاصر را شخصیتی شاگردپرور خواند که جدای از جایگاه شعری با مراودات ادبی توانسته در نسل ادبی پس از خود نیز بازتولید داشته باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مجیدمنادی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت قیصر امین پور در شهرستان گتوند، به حضور فعال این شاعر در دانشگاه ها و محافل ادبی اشاره کرد و گفت: تعامل امین پور با دانشجویان، شاعران و علاقمندان به شعر از جمله ویژگی های شخصیت ادبی این شاعر بود.

  وی فاصله گرفتن برخی شاعران و اهالی فرهنگ از محافل ادبی، هنری و فرهنگی را یک نقیصه دانست و از شاعران و اهالی فرهنگ خواست نسبت به این مهم توجه داشته باشند و به عنوان حلقه وصل، با نسل جوان پس از خود ارتباط داشته باشند.

  مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان ظرفیت ادبی استان را قابل توجه دانست و گفت: شاعران و نویسندگان بزرگی در استان خوزستان زیسته و نام خود را در ادبیات فارسی ماندگار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیصر ؛ شاعری شاگردپرور

قیصر ؛ شاعری شاگردپرور